måndag 14 december 2009

Not so much!

Nej mitt bloggande har slackat efter lite, vad det beror på kommer att komma senare,just nu är det mycket.

I helgen var det ju dansbandkampen! Åh vad jag älskar Playtones! Jag var orolig över hur de skulle låta när jag hörde låtar på hemsidan, men live låter de ju underbart! Trodde de hade gått och blivit tråkiga, men där fick jag!

Låten “Fairytale”, ja ni vet radioplågan sen Schlagerfestivalen, har jag verkligen bara hatat, gillar den INTE! Så när de fick den låten att göra om, slog jag mig för pannan och sa “nu blir det fiasko eller succé” Och succe blev det! Fan va bra det blev!

Vi ringde 5ggr haha!

------------------------

Nu ska jag börja med maten, blir köttfärssoppa idag! ha det gott!

2 kommentarer:

Zazzan sa...

Jag gillar verkligen idén, men det räcker inte hela vägen för mig alltså. Jag stör mig på sångarens kassa engelska och så skulle det vart en aning mer fart i framförandet tycker jag.

Annie S sa...

Vilken intressant cover. :) Håller med Zazzan att det kunde varit lite mera fart i framförandet. Men sämre covers har man ju hört. :)

Ha det gott, kära du!
Annie