lördag 12 december 2009

I Wonder..

Ja jag funderar över den här nya mallen, några av er har sagt att texten inte syns, men det enda som är för mig, är att det finns en blomma längst upp i vänstra hörnet och sen längst ner i högra. Det går en liten slinga över texten just där vid blomman, men man läser ju texten på mitten man läser ju aldrig nåt i sidorna, man scrollar ju alltid. Så jag funderar om sidan syns annorlunda för er, om det är nåt strular för bara er? Kan ni förklara lite tydligare hur problemet är, för jag förstår det inte?

-----------------------------------

Idag ska det köpas panel och lister till matrummet! Det ska bli så fint! Så ikväll ska vi börja att sätta upp den!

Sen ska jag göra lite julmat! Ska bli mumsigt! Lite glögg blir dt ikväll också! Mumsisch ;-)

Har fått en inbjudan till spotify också, så nu har jag haft det igång och letat lite kul musik! Har hittat en hel del rolig julmusik faktiskt!

Nä nu ska jag göra skinkan! Ha det så gott!

Inga kommentarer: