lördag 30 maj 2009

HOT

Ja tänka sig, här går man hela vintern och klagar på kylan och längtar till den sköna sommaren! Så kommer den, och det enda man gör är att klaga! "fy vad varmt" "Usch jag svettas". hahaha, man är helt otrolig alltså!
Jag har bestämt mig för att vara nöjd nu, även fast jag sitter här, illröd som en liten gris. Det är varmt, jag slipper frysa!!

Nu ska vi grilla lite karré, ha ugnsbakade sötpotatisar och så har jag gjort 2 röror, en avocadokräm och en fetaoströra med vitlök! Till det en stor god sallad!
Det vankas kalla öl också, inte fel!

Ha en underbar lördag! So long! SKÅL!

2 kommentarer:

M. sa...

hejhej!
det låter som att du har haft en bra kväll med god mat :)
det där med kyla vs värme och att klaga känner jag igen, min mor är lite sådan :p
du får ha en finfin fortsättning på din helg :)
kram

Jenny sa...

Hahaha, jag satt just på balkongen & svettades & klagade, haha, men bäst jag är tyst så det inte börjar regna:) Mmm, va gott me grillat! Ha en fin kväll!