måndag 18 maj 2009

Newlyweds

Ja då var man gift då! Vilken underbar dag!!! Dagarna innan var stressiga men på ett roligt sätt, mina älskade tjejer kom nån dag innan så vi hann stressa lite ihop ;-) Hade lite svårt att hitta de blommor jag ville ha, men det löste sig till slut!

Bröllopsdagen började med god frukost hemma med tjejerna, sen skjutsade mor mig och den ena vännen till frissan, och där blev vi assnygga ;-) När vi kom ut från frissan tjoade folk och grattade, det var riktigt skojigt!

Vi blev hämtade av chauffören för dagen i fina chevan och vi åkte för att träffa min blivande man, och fotografen!

Min käre T blev alldeles till sig och han tyckte att jag var strålande vacker ;-)

Sen efter en del fotograferande var det då dags för vigseln, vi var gömde en bit bakom , och när musiken gick igång, hoppade hjärtat till och jag började nästan gråta redan där! Men jag klarade det, och vigseln blev jättefin, och som planerat!

Efter så skålade vi och åt snittar, samt kramades en HEL DEL ;-)

Sen fotades vi lite till, och sedan åkte vi en vända medans gästerna tog sig till festen för bål och tipsrunda.

Sen kom vi och gick in för att äta buffé!

Maten var underbar, tårtan likaså, och vi fick en massa fina tal från nära och kära!

Dansen var mysig, kände mig så varm och trygg i min makes famn…

Natten spenderades på hotell, så morgonen blev med hotellfrukost och bubbelbad :-)

Sen åkte vi till bygdegården igen för att träffa min familj och mina tjejer som var där och städade, och åt lite fest-rester med dem innan de skulle åka hem.

På kvällen kollade vi igenom alla fina kort, blommor och läste i gästboken med ett glas vin! Mysigt som attsingen ;-)

I natt sov vi 10 timmar, haha och lika trött idag!

Lite bilder;DSC03874

DSC03877 DSC03898 

--------------------------

Tackar alla underbara vänner, speciellt mina två tjejer, som är det bästa jag har! Förutom min man då ;-)

15 kommentarer:

Zizzi sa...

Vad vacker (vackra) du (ni) var! Jag höll också på att börja gråta precis när ingångsmusiken började. Det låter som ni hade ett underbart bröllop! Och lika underbart dagen efter! STORT GRATTIS!!!!
Kram cissi

Lady Thirty sa...

GRATTIS till er!
vad fina ni var :) och vad härligt bröllopet verkar ha varit!

kramelikram till den nyblivna frun :)

Jesa sa...

Grattis till er!

Jenny sa...

Ohh, vackert:) Grattis grattis grattis gumman! Hoppas ni fick kortet jag skickat:)

Lilly Lee sa...

Tack för alla grattis!

Jenny; nej jag tror inte jag fått nåt kort..? Men det kanske kommer!

Anonym sa...

Du är fantastiskt snygg, STORT grattis!!

Therese Ö sa...

Grattis Jenny... =)

Madeleine sa...

jag vill se korten i större format, gåre att ordna? Klänningen verkar gör fin! :)

Lilly Lee sa...

Tack Devildoll & Therese Ö!

Madeleine; Nja jag vill inte lägga ut dem större på bloggen, tyvärr..
Klänningen är underbar, jag rekomenderar vivienofholloway.com !

Sandy De Luxe sa...

Så fina ni är! Jättefin brudklänning! Grattis!

Annie S sa...

Grattis! Du ser jättetjusig ut!

vifsla sa...

Strålande vackert! All välgång och lycka till er.

Elina sa...

Vad fantastiskt vacker du var! Och stilig karl du gift dig med också! All lycka till er! :D

Lilly Lee sa...

Tack igen!!!

Cel'Dara sa...

Stort grattis!
Jättefina bilder, ni är ursnygga båda två. :-)