torsdag 7 maj 2009

Problem

Är det nån mer än jag som har problem med youtube idag?

--

Nu äntligen har jag fått min klänning! prövade den och den satt jättemycket bättre! Hade kunnat vara ännu lite mindre, men det duger! Kände mig jättefin! Svärmor sa att det såg ut som att den var sydd för just mig :)

Beställde en bolero idag också! Punden står rätt lågt nu så jag slog till! det blev en vit med svarta prickar!

Sen försökte jag beställa blommor, men de kunde inte lova att det skulle komma exakt såna rosor jag ville ha! Jag var på Plantagen, och förra veckan hade det 20pack med preciiis såna rosor jag vill ha, och nu frågade jag dem om de inte kunde beställa hem såna till nästa vecka, men det gick inte! De beställde bara massa 10 - 20 pack utan att ha makt över vilka färger som kommer. Sjukt. Så nu vet jag inte hur jag ska göra, nu får jag bara hoppas, och åka runt annars till massa blomsteraffärer och köpa det som finns nästa vecka..suck. Men det löser sig! Jag tror på att den perfekta rosen dyker upp nästa vecka, så därför kan jag inte beställa nu! :)

------

Idag blir det stekt kalvlever med champinjoner och lök! GÖTT!

---------------------------





Inga kommentarer: