måndag 11 maj 2009

So Close!

Ja nu är det nära! Nerverna är på spänn, men nu har vi koll på det mesta, det enda som är kvar nu är att fotografmötet vi ska ha idag, för att pricka av vad vi vill ha fotat, imorgon blir det frissan och så ska det inhandlas lite satinband till klänningen och buketten.
På torsdag ska det köpas alkohol och mat/snacks/dricka. På torsdag kommer även en av mina vänner, som även ska hänga med mig att köpa blommor, eftersom hon ska göra min bukett =P

Ska be nån fota med min kamera, så kan jag lägga ut lite bilder fort här sen =P

Annars är det lugnt, om man nu kan kalla det så, för det är ett fullspäckat schema för hela veckan nu!

--------------

Igår var sambons familj här så vi fick planera in det sista och dela ut lite uppgifter, och det kändes bra! De gillade min mat också, det är ett plus ;-)
Jag gjorde lasagne på fullkornsplattor, samt gjorde ostsåsen på bovetemjöl ist för vetemjöl. Sen blev det en marängrulle med grädde, mörk choklad och passionsfrukt!

-------------------------

Nä nu ska jag byta om och åka in på arbetsförmedlingen på jobbsökarkurs! Tycker snarare det är ett forum för onödigt vetande, men man måste ju..

So long!







3 kommentarer:

Elina sa...

Åh så spännande! All lycka till er! :)

Sandy sa...

Åh, va spännande! Man får väl tålmodigt vänta på de fina bilderna sen =)

Jenny sa...

Oh, va härligt Jenny:) Förstår att du har fjärilar i magen, tihi!