onsdag 20 maj 2009

Married Life

Ja starten har varit underbar ;-) Vi har suttit med vin, ost & kex, varit och strövat på Naturhistoriska museet och ätit på restaurang =P
Men idag återgick T till arbetet så nu sitter jag hemma i ett litet vacuum. Jag har suttit med bröllopsplanering i ett år, och nu finns det inget kvar, dagen var över så vansinnigt fort! Men nu har vi ju faktiskt inbyggnationen av altanen kvar, kök och badrum att planera! Och när det är klart blir det nog planer på att tillverka en liten skrutt ;-) Så vi har nog att göra endå!

Måste spela en låt som vi hade med på partyt, som jag bara avgudar, som blev lite utav en minneslåt, även om vi dansade till en helt annan ;-)



----

Nu ska jag återgå till att försöka få i mig lite frukost ;-)

So Long!


2 kommentarer:

Grandprix 63 sa...

Gratulerar!
Du var väldigt fin i bröllopsklänningen :)

Skön låt med Ginny Arnell...

Lilly Lee sa...

Tack så mycket1 Ja jag älskar den låten...!