onsdag 20 maj 2009

Challenge

Jag har blivit utmanad av Vifsla och alla frågorna är på eneglska, men jag prövar mig på att översätta och svara…
Reglerna är;
1. Svara på frågorna på bloggen
2. Ta bort en fråga och lägg till en egen
3. Utmana 8 personer

1.Vilken parfym använder du? Just nu är det Moschino – Happy Fizz.
2. Dagens låtGinny ArnellMarried to you
3. Vad blir det för middag idag? Det blir nog bovetepannkakor!

4. Dagens höjdpunkt? Det är nog att sitta med en kopp te ensam och titta på bröllopskort =P
5Vad skulle du verkligen vilja lära dig ? Tålamod, och att göra snygga håruppsättningar ;-)

6. Vad är det senaste du köpte? Hm, det var nog en banan på Ica ;-)
7. Vilket är ditt favoritdjur? Katt! Jag älskar deras intelligens, smidighet och pondus.
8. Vad är ditt viktigaste mål just nu? Att få ett jobb jag trivs med och att få huset färdigbyggt!
9. Vad tycker du om personen som utmanade dig? Jag känner henne inte, men verkar vara en tjej med skinn på näsan!
10. Vilken färg har du på ögonen?Blå när jag är blond, men går åt grönt när jag färgar rött!!
11. Om du kunde ändra nånting med dig själv, vad skulle det vara? Jag skulle nog vilja ha lite snyggare ben, ett stötte tålamod och bättre fantasi!
12. Om du kunde vara varsomhelst i världen inom en timme, vart skulle du vara?  Med min man på en öde ö ;-)
13. Vad tycker du är viktigast med dina vänner? Att man ska kunna vara sig själv, och ha roligt!
14. Vem skulle du vilja träffa? Nån som kunde berätta för mig när jag vinner den där miljonen ;-)
15. Vilket är ditt drömjobb? Ett jobb där jag får vara nära djur och natur.
16. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben? Den underbara underkjolen från vivien of holloway!
17. Vilka egenskaper hos folk hatar du mest? Arrogans, och bristen på empati.
18. 3 saker som får dig att le? Min mans dåliga skämt, djurbäbisar och komplimanger..
19. Vilken är din favoritlåt för tillfället? Jello Sal med Benny Ingram.
20.Vilken är din favorit tv-serie? Ser sällan serier, men kanske My name is Earl.
21. Vad har du på dig just nu? Gråa joggingbyxor, brun bomullströja och en lååång stickad tröja.
22. Vilket är ditt favoritgodis?  Åh vad svårt, är en riktig godis-sucker, men nåt med mint.
23. Vilken är din stilikon? Har nog ingen, men glamorkändisar från 40-50talet är vackra.

24. Ditt bästa köp? Hm… kanske var det min bröllopsklänning!

Jag utmanar; Bettan, Jenny, Angelica, Sandy, Sandy, Jesa, Elina och Kenny

1 kommentar:

Jenny sa...

Va bra att det kom fram gumsan:) Nu är jag ledig tre dagar, så då ska jag anta din blogg utmaning, hehe:)