tisdag 5 maj 2009

Long time since

Ja usch vad jag varit dålig på att blogga! Men jag har haft rätt fullt upp får jag säga!

I fredags så var vi ju på mopedrally, och det var superkul, men det var lite för långt, ca 9 mil var turen och tog ca 6 timmar, med raster och en del problem med själva mopeden. Detta gör jag gärna om, men då får det bli en kortare tur!
Det roliga är eg att jag hade kört moped 3 ggr innan i hela mitt liv, för att ge mig ut på detta, vågat eller dumdristigt? jaja, jag vet inte, kul hade jag och jag klarade mig hem helskinnad, förutom ett par feta blåmärken efter en snärtande kick =P

Sen i lördags så blev Thommy hämtad för svensexa! Grabbarna hade med sig frukost så de satt här hemma först med gröt och ägg, men sen åkte de iväg i bilarna med öl =P
Thommy fick först ha på sig arbetsoverall och gammal mackkeps, men sen fick han en elvisdräkt och fick även ställa sig upp och sjunga med ett liveband =P Stackarn, hehe.

Jag fick hämta honom kl 06 på morgonen i sketen elvisdräkt, jättebrillor och frusen!

Jag själv var ju på bröllop i lördags! Jättevackert var det! Nu längtar jag ju som attans till vårat! Bröllopet var på samma plats med samma vigselförrättare som vi ska ha! Så det blev som ett litet genrep =P

Söndagen spenderades i soffan framför tvn! Han var jättebakis och jag hade ont i magen av all mat och tårta!

Igår var jag på seminarium på af, helt värdelöst. På kvällen tog jag på mig jobb, men det gick bra.

-----------------------------------

Måste posta en bra låt, måste vakna till lite med god musik! Ska åka till affären strax och köpa lite mat till mina skrikande missar =P

So long!



--


1 kommentar:

Sandy sa...

Dom måste haft de skoj! När är din möhippa då? Eller har den varit kanske? =P

Ha det bra!