onsdag 27 maj 2009

Windy

Ja lite blåsigt är det minsann ;-) Inatt blåste det så att jag trodde taket skulle flyga av! Min lilla bil for som en vante efter vägen till och från jobbet också..mindre skoj.
Fick massa tider nu i juni, så det känns jättebra! Sådär lagom många också, så att jag känner mig bra till mods, och inte behöver överanstränga mig. Jippiie =P

-----

Undrar vilka som läser bloggen igen, kanske har det tillkommit nån som inte tillkännagett sig? Alltid kul att få höra vilka som läser, om än inte alltids, men som kanske kikar in ibland, eller kanske bara råkar läsa just detta?

------------

Längtar til midsommarhelgen nu, och till Vintjärn! Det ska bli så kul! En av de underbaraste träffarna på året! Lenåsen är en underbar plats!
Vi ska ha våran lilla "honeymoon", då vi tar med oss husvagn och bor uppe i mellansverige ett par dagar.

Nä nu ska jag fixa färdigt maten - kyckling med bulgur och gräddsås!

See ya for a while..


2 kommentarer:

M. sa...

hej på dig!
allt bra med dig denna lill-lördag? :) hoppas det :)
ska du hitta på något trevlig till helgen? :)
du får ha det så bra och tack för din kommentar härom dagen. skönt att få lite medhåll ;) ha det fint! kram

Elina sa...

Det blåste helt galet, även här uppe! När jag skulle cykla till jobbet fick jag trampa på för att komma framåt, i nerförsbacken! Helt galet.