onsdag 6 maj 2009

Rainy Days

Ja det har varit lite trist väder den sista tiden, men bara det kommer nu och inte nästa helg är jag glad =P

Då ska det vara strålande sol, 24 grader varmt och nåt enstaka stackmoln. Perfekt! ;)

Idag tänkte jag att jag skulle beställa mina blommor till buketten samt hämta klänningen, men så såg jag att de inte hade öppet nå länge hos sömmerskan, så det får nog bli imorgon, så jag skjuter upp de två sakerna tills dess. Bara onödigt att åka 2 ggr.

Ikväll ska vi på vigselsamtal! Jag är så nervös ifall vår vigselförrättare inte vill läsa de texter vi har som förslag.. Men det tror jag nog, han verkar väldigt tillmötesgående.

Sen har vi nog bestämt oss för 2 låtar under vigseln. Det fungerar nog som vi tänkt..hoppas vi.

Sen är det bara lite smått kvar, lite telefonsamtal,en provfotografering, och ett klart schema för bröllopsdagen, med klara uppgifter till de som ska hjälpa till. Sen måste jag iväg och köpa lite satinband till klänningen och buketten.

Sen kan man pusta lite..kanske. Jag kommer nog vara som en fiolsträng ända tills det är över. Hoppas att nära och kära har överseende med det när de är här och inte tycker att jag är dryg! hehe.

Har hittat lite mer hårinspirationsbilder! Jag funderar på rolls, det hade jag i tankarna när jag skulle ha utsläppt, men tänkte att det kanske inte fungerade med svinrygg, men så sa vifsla det också, och då tänkte jag, Jo fan, det vill jag ha! Men här är  lite av mina inspirationsbilder;

hår2 hår5 hår4 hår6hår7

--------------------------------------------------------------------------

Nä nu ska jag nog äta lite frukost!

See ya!

2 kommentarer:

Lady Thirty sa...

hjälp vad tiden har gått fort!
tänk att det är dags nu :)
du kommer att bli jättefin, vilken frisyr du än väljer. ska bli kul att få se hur du ser/såg ut på den stora dagen sen (för du kommer väl att visa bilder sen?)

kramelikram och lycka till med de förberedelser som du har kvar :D

anna sa...

gud så kul att gifta sig, gratulerar, frisyrerna var jättefina allihop.