fredag 29 maj 2009

Flowers

Ja jag fick en underbar orkidé av min brukare, som grattis till bröllopet! Hon är för go! Den är helt ljuvlig, ska försöka att vårda den så gott jag kan! Har fått inbokade dagar hela juni och juli där också, det känns jättebra! Enda stället jag känner 100% för.

----

En underbar låt får det bli i detta ljuvliga väder!

 

 

-----

Idag har jag hängt en massa tvätt ute, måste passa på när det är så skönt, och kläderna blir så härliga när de får hänga ute!

Idag ska jobba kväll inne i den stora staden, det är väl ok, hatar bara att jag måste åka in lagom till rusningstrafik, mindre skoj.

----

 

I helgen blir det nog bara lugnt, nån påhälsning blir det nog, och så blir det nog att fira svärmor på söndag!

Nä nu måste jag äta nåt! So long!

1 kommentar:

messan sa...

Fin blogg du har. Jag har också MS och det är alltid kul att läsa om dom som också har det och ser livet från ljusa sidan :).

Har du nyss gift dig? Grattis!
Ha en bra helg!