onsdag 13 maj 2009

At home

Japp jag fick sjukskriva mig idag! Det går inte detta, jag måste vila! Bara pressen ensam av att gifta sig, den är stor! Det är en härlig känsla, men samtidigt vill man att allt ska gå precis så som man tänkt sig! Sen tilkommer ju stressen av allt som ska göras.. Nej jag ringde och sa att jag inte var kry, så jag hoppas det löste sig. Det är också därför jag inte vill jobba som assistent mer, för jag kan inte vara på en arbetsplats där det står och faller med mig, för jag måste ju få stanna hemma när jag känner att jag behöver, annars barkar det helt åt fel håll. Men det kommer väl!

Så idag ska jag vila ut, äta bra och bara skriva ut festhäftena..128sidor..
Bränna skivor måste jag också göra..och städa...och...

--------------

Bra musik så jag blir mer positiv!



---------------------------------------

So long!




3 kommentarer:

Annie S sa...

Vilken härlig låt! :)
Hoppas du har haft en lugn dag och vilat upp dig ordentligt!
Ha d gott!

Jenny sa...

Det är inte bara att gifta sig inte! Hoppas du kan ta det lite lugnt innan nu:) Det viktigaste har ni ju redan, kärleken:) Bamsekramen!

vifsla sa...

Jag säger inte lycka till men jag hoppas att ni får fint väder.