måndag 1 juni 2009

Connection

Ja det fanns inget internet igår eftermiddag kväll märkte jag. Tillslut ringde jag upp Telia och fick prata med deras automatiska telefonröst som ska guida en rätt. När jag sagt “internet” typ 7ggr och rösten sagt “jag uppfattade inte, upprepa” Så fick jag tillslut knappa in vad jag ville, och fick på så sätt reda på att det var fel på linjen här ute. Så det var inte mycket att göra än att vänta.

Men nu är det fart igen, tur är väl det, vad hade jag gjort utan det?? Städat? Diskat? Eller gud förbjude, nåt annat vettigt? ;-)

 

-----------------------------

Idag blir det en lugn dag, eftersom min kropp bara vill bli sämre just nu. Är så himla domnad, evtte sjutton vad det beror på. Det är bara gamla problem, och det ska inte vara nåt nytt skov. Jag är väl bara trött antar jag, det tog hårt med bröllopet!

----

Jag letar nån snygg klänning att ha i sommar, nån som inte är så tight, och som är lite längre.. Det är svårt att hitta en klänning som är lite längre, men som endå är i sån stil jag vill ha den i. Men jakten går vidare, har endå hittat massa annot godis jag vill ha;

Denna snygga kappa på Sivletto går inte av för hackor!

--

Eller de söta skorna på Ellos…

 

--------------------------------------------------------------------------------

Igår tog jag iaf fram mina sommarskor, och hittade ett par jag helt hade glömt bort! Det var skoj! Hittade även 2 par ballerina, de är så sköna att gå i, speciellt eftersom min balans är kass.

--

En skön låt får det bli innan jag går ut och äter frukost på verandan, med en god bok och frukost! Ska lyssna på fåglarna och njuta av alla dofter!

So long!

 

1 kommentar:

Sandy sa...

Gud va fin du var på bröllopet! Har inte varit så aktiv på internet och inte tittat in hos mina favoritbloggar på länge, men nu så..du var verkligen vacker =)