söndag 7 juni 2009

Nossebro

Ja jag får nog säga att detta första besök på denna träffen var lite utav en besvikelse… Jag fick höra att det varit bättre, och det får man väl hoppas på..

Vi  hade tur med vädret på förmiddagen, soligt och lagom temperatur för marknadstittande. Men vilket marknad sen, till 80 % bara skit, dvs solglasögon, t-shirtar, kepsar och godis. På en sån träff ska det nästan uteslutande vara bilgrejer och relaterat till det, anser ju jag då… Sen var det inte mycket säljare heller, trodde det skulle vara mycket, mycket mer! Men sen kom regnet och alla fick panik därifrån, så det blev massor av köer ut..

Men besöksantalet var det inget fel på, massor av folk och bilar var det!

DSC04243DSC04251  DSC04245 DSC04246 DSC04247

---------------------------

Annars var det en trevlig dag ;-) 

----------

3 kommentarer:

Grandprix 63 sa...

Jag hade funderingar på att rulla ner till Nossebro men avstod av olika orsaker. Kanske lika bra det.

Men det brukar vara en bra träff ;)

messan sa...

Låter som en mysig dag! Marknader brukar vara mest tingeltangel på tycker jag. Vi har varit på IKEA idag, lite lagom kul:)
Kram

vifsla sa...

Gud vad roligt med lite bilar!