måndag 29 juni 2009

Wonderful..

 

Ja vilket väder! Underbart när det fläktar lite svagt och man kan sitta i skuggan.. Inte kul när man sitter i en bil utan Ac och har 31,5 på utsidan *puh*…

---

I fredags satt vi hemma på verandan och åt glass och jordgubbar samt tog oss en kall öl =P det var så varmt och skönt!

DSC04400

Helgen spenderades på en underbart fin plats ute här på västkusten, väldigt vacker solnedgång som man fick beskåda i totalt kavlugn! Vi satt ute med tända ljus där ute på kvällen, och det är nog inte ofta man kan ha det alldeles vid havet!

Trevligt sällskap hade vi med, så det blev en lyckad helg!

DSC04412DSC04416DSC04440   DSC04433

-----

Idag har de lovat lika hett väder så jag ska hålla mig i skuggan och försöka att inte bli överhettad, får väl i värsta fall ställa mig i duschen i kallvatten! ;-)

Nä nu ska jag ta och vila lite till, har en söt misse i knät som vill gosa! So long!

3 kommentarer:

messan sa...

Så mysigt det ser ut. Verkligen sommarbilder! Jag älskar jordgubbar...undrar hur många jag ätit redan. Kommer snart se ut som en själv misstänker jag:)
Kram

Madeleine sa...

Fint kort på dig och karln! :)

Anonym sa...

Naaw, vilken söt liten krabba =) Ser sjukt mysigt ut.