tisdag 30 juni 2009

Shop til’ you drop..

Ja jag skulle vilja ha en liten shoppingrunda nu, men plånboken skriker förtvivlat; “neeeej!”, så jag får väl hejda mig… Är så sugen på att åka på loppsrunda, det får vi nog ta ett par på semestern!

Idag har jag bakat bröd, i denna värmen, jättesmart, jag känner mig ännu svalare nu ;-) , eller inte..

---

I helgen ska vi kanske åka på backamo  classiccar-utställning /hanterksmässan, få se vad vi orkar,eller hinner med. Men vi var där förra året och det var trevligt, köpte lite gott bröd, och god sylt, hehe man tittar bara på maten ;-)

Annars är det lugnt här hemma, ska jobba nu ons-tors, men det går nog bra, det ska ju bli lite svalare nu.

Lite skön musik får det bli, ska röja undan lite här hemma och poppa stereon så man får lite fart, är ju lite seg såhär i värmen.

See ya!

 

1 kommentar:

vifsla sa...

Kommer ni till Rättvik på classic car week?