torsdag 25 juni 2009

HOT HOT HOT

Varför kan det aldrig vara lagom? varför 30 och klarblå himmel, eller 10 och regn?
*puh* är så varmt, man blir ju helt utslagen. Sen är jag väl lite extra känslig i.o.m min sjukdom men endå, det är för varmt! Och det ska bli ÄNNU varmare i helgen!

Katterna ligger helt utslagna på verandan, vill inte äta, bara dricka..lite.
Iofs är det ganska bra, de är alla lite för runda, hehe.

Just nu står en laxpaj i ugnen och jag väntar på gubben som ska komma hem efter att ha skruvat bil i ett svalt garage..lyckosten ;-)

Lite skön musik!



Nu ska jag slänga mig i hängmattan och kanske somna..hehe...


2 kommentarer:

messan sa...

Visst är det varmt...säger jag som ska till Thailand i värsta värmen!? Jag håller med dig, det är varmt å kanske våra sjukdom spökar.
Ha en toppenhelg helg kram

vifsla sa...

Precis så sa vi på Big Lake Run i går. Finns det inget mellanting?