onsdag 17 juni 2009

Midsummer

Ja det är snart midsommar, och alla krav man kan ha på den.. Det ska vara vackert väder, alla man ska umgås med ska vara glada och partysugna och maten ska vara det godaste på hela sommaren ;-)

Jag längtar till att få äta färskpotatis och lax, gubbröra och matjesillstårta…mmmm…..

Men så kommer det nog bli en och annan skur, det får man leva med! Och jag kommer att frysa i husvagnen, även om jag har 3 tröjor, vintertäcket och filt , men det ska bli skoj! Dels att få umgås med mor och hennes sambo igen, dels få se lite välkända ansikten i Vintjärn, men också att få lyssna på lite goa rockabillyband i folkparken där.. Det kommer att bli toppen!

Kom att tänka på en låt som är med på ett av de bästa banden i chevan;

 

 

-------

Kommer nog kanske inte hinna skriva mer innan helgen, så jag hoppas att ni får en underbar helg med bra väder, gott sällskap och smaskig mat!

2 kommentarer:

messan sa...

Fotograf låter som ett helt underbart yrke. Jag håller tummarna för att du ska kunna börja plugga igen. Ledsen att du inte hann med dina studier så du fick jobba med djur.
Tack för att du delat med dig av din historia.
Kramis

Lady Thirty sa...

ja regn blir det nog med största sannolikhet, det är liksom tradition ;)
för oss blir det nog till att äta inomhus för första gången ever...visst har vi suttit ute i regnet på terassen förr, men då har det inte varit så kyligt som det är nu...nå väl
Trevlig midsommar på dig!