fredag 5 juni 2009

3weeks

Japp, då hart vi varit gifta i 3 veckor i helgen =P Tiden går så fort, man hinner inte med!

Idag har jag jobbat, var lite trött på slutet, men blev piggare bara jag kom hem, som vanligt! Jag blir alltid på bra humör när jag kommer hem, det ör så fint här nu, alla blommor och lummiga träd och buskar...
-------------
Idag fyller T's bror år! Grattis till honom!
----

Imorgon bär det av till Nossebro! Ska bli kul att komma ut lite och se lite folk, hoppas på massa fina bilar att fota ;-) Lägger ut nån bild sen om jag hittade nåt ;-)

------------------

Ikväll är T och skruvar bil igen, lite trist, men när han kommer så ska vi ta oss en grogg och mysa, hehe.
Blir nog inget blogga i helgen så jag får väl säga; På Återseende!

Men såklart blir det bra musik, hehe. Här kommer tre skitbra låtar som ska spelas medan jag städar lite!








2 kommentarer:

messan sa...

Grattis till era tre veckor!
Ja, tänk vad kul när ni får fira er första bröllopsdag. För oss var det ett tag sen:)
Må så gott!
Kram

Elina sa...

Grattis till tre veckorsdagen då :)