tisdag 11 november 2008

ztv

Jag hade Tvn på lite på svag volym när jag gjorde frukost och i ögonvrån såg jag lite trevliga bilder! Det var en video med Sofia Talvik, som jag förövrigt aldrig hört talas om! Detta ska tydligen vara från hennes tredje album, men jag har iaf missat det helt.
Inte riktigt min musistil, men skönt lunk och, som sagt, trevligt att titta på...


My James Dean

Tydligen är det "Sweet Emma & The Moodswingers" som är bandet i videon.

-----------------------------------------------------------------------

Vad händer idag då, nja inte mycket! Jag ska ta det lite lugnt och ladda in lite bilder i datorn. Nu har jag äntligen fått hem kameran igen och det är väldigt skönt! Så nu fotar man på allt som rör sig igen ;)

-----------------------------------------------

Är på lite irriterat humör, då skorna jag vann på tradera inte har dykt upp än, så idag blir det lite mer mejlförfrågningar och en fet negativ kommentar.. men hoppas jag få se dem, eller mina pengar snart..

--------------------------------------------------------



Inga kommentarer: