onsdag 12 november 2008

Hot Rod

Aaah.. ja tänk att få ha en cool rod.. hm.. ja den dagen kommer nog, man får bara vänta ;) Satt hela förmiddagen här och tittde på gamla hotrod-filmer på youtube, och man blir ju inte mindre sjuk för det.. ;)

Men jag vill nog hellre ha min plymouth coupé, men om det skulle stå en rod på uppfarten skulle jag ju inte tacka nej till det heller!





------------------------------------------------------------------

Vilket tråkigt väder det är då, har regnat i flera dagar nu och man blir så trött och seg av det. T.o.m katterna ligger inne hela dagarna och sover.

Jag ska försöka ta mig iväg på affären idag, handla lite, tanka lite och fylla mobilen med lite cash också, har fått flera sms jag inte kan svara på ;)

Imorgon ska jag iväg och få fotvård =P Fick ett presentkort av min käre sambo förra året(!), men nu ska jag äntligen iväg! Lite beror det ju på att jag varit så bortdomnad i fötterna, så jag har inte velat ha forvård, men nu känns det bättre, så nu ska det väl bli bra!

Nä nu måste jag lämna datorn, har t.o.m ont i ögonen av allt data-tittande..

So long!

Inga kommentarer: