onsdag 19 november 2008

Make a Cake

Ja det planeras lite för fredagens fika! Hoppas på en trevlig kväll, och varför skulle det inte bli det? Underbara människor och en underbart tema ;) Så himla skoj att få snacka bröllop ibland! man har ju en del funderingar och alternativ, så det är alltid skoj att få bolla det med några till.

Igår hade jag en dålig dag.. jag vet inte men jag sov i 12 timmar till att börja med, vaknade kvart över elva, och sen var jag helt slut hela dagen! Ont i höfterna och ont i huvet och..bara sådär degig.
Men idag känns det bättre och jag ska åka och handla lite mat idag. Ska bli härligt att komma utanför dörren lite! Vädret är lite trist och ruggigt, men kanske man även tar sig en kortare promenad senare.

-----------------------------------------------


Jack Scott - Now That I

------------------------------------------------

Imorgon ska jag hänga med min käre sambo och klippa håret! Han ska in till Göteborg denna gången och klippa sig! Kul!
Hoppas han blir nöjd nu då, de flesta frisörer fattar ju inte hur de ska klippa så han får en snygg frilla att kamma..

----------------------------------------

På måndag fyller jag år! Då ska jag göra nån god mat, vet inte vad än, och så ska jag baka nåt gott.. det vet jag heller inte vad än ;)
Thommy ska vara ledig då, det ska bli trevligt, få en hel dag extra med honom, dessutom på min födelsedag =P

-----------------------------------------

Nä nu ska jag klä mig anständigt och åka till affären!! So long!!


Inga kommentarer: