fredag 28 november 2008

Girlfriends

Ja ikväll ska jag in till Storstaden och träffa tjejerna, vi ska ju ha en liten träff för den av oss som inte har det så lätt just nu. Vi ska muntra upp henne lite med vanligt skitsnack och go mat ;-)
--------------------------------------

Idag har jag pyntat!! Kunde inte hålla mig längre! Imorrn ska vi säkert vara borta halva dan, så då hinner jag inte, för på kvällen ska vi dricka glögg och äta pepparkakor till dansbandskampen, så då ville jag ha det pyntat och klart..
Så nu är det lite juligare här hemma!

---------------------------------

Nu ska jag göra lite middag och göra mig iordning för kvällen!
Men lite skönt drag vill jag bjuda på!!



----------------------------------------------------------

So long!



1 kommentar:

Zizzi sa...

Det är ju tyvärr uppehåll ikväll på dansbandskampen! Så ni får väl "ladda upp" med en bra film istället? Jag blev lite besviken att de skulle visa mini-melodifestivalen istället! Älskar ju dansbandskampen.
KRam cissi