onsdag 5 november 2008

Jag har blivit utmanad igen! Nu av Lady Thirty.


så här funkar det:


Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.
Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 SAKER OM MIG:

Jag är inte rädd för spindlar i allmänhet, men ju större de är, ju smartare tror jag att de är..d.v.s mer benägna att anfalla...

Min favoriträtt är stuvad lever & ris.

Jag är otroligt andlig och djup, men inte religiös.

Jag skulle vilja åka till Nya Zeeland på bröllopsresa..

Jag önskade vi hade råd att bjuda fler på bröllopet...

Jag är sport-handikappad. Jag är så ointresserad att jag inte kan nåt alls. Alltså nada. Förlorar jag ett kunskapsspel så beror det på sportfrågan..

Jag hade resultatet "övernormal" på ett intelligenstest, hade högre intelligens än 85% av sveriges befolkning...



jag utmanar nu: Den som vill. Tror de flesta blivit utmanade flera ggr på slutet så gör du detta, lämna en kommentar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var också "övernormal" :)