måndag 10 november 2008

Home again

Skönt att vara hemma!

Ja det har ju varit en del sen sist! I fredags var jag ju på ett litet möte på det nya stället! Urmysigt och toppenmänniskor! Så jag ska komma dit om några veckor och få vara där nån vecka för att känna på, så får vi se sen vad det blir! Hoppas av hela mitt hjärta att detta blir nåt! Jag skulle verkligen vilja arbeta på detta stället!

Sen så åkte vi ju upp till mamma och jag fick min födelsedagspresent redan nu! en ny mobil! Tack! De hade delat på den allesammans, så det var ju skoj! Den var jättefin och nu börjar äventyret med att lära sig den ;)

PÅ lördagen var jag på klassträff och det var verkligen skoj!
Vi hade en liten förfest först, och tur var väl det!!! Själva festen var dåligt arrangerad! Företaget; Barabamba, kan jag varna alla er andra för, ringer de upp nån och vill arrangera eran fest - säg nej. De andra företagen som brukar arrangera har jag hört gott om, folk har haft jättetrevligt, men detta var ett skämt.
Tur var att vi har en bra klass och kan ha skoj ihop själva och hade den där förfesten.

För dyra pengar fick vi 2rätters utan dricka till maten, man fick t.o.m be om att få vatten till borden..
Man fick alltså köpa all dryck till maten, och det var tysklandsprit. Nä jag skämtar inte. Baren bestod av tysköl och vin. Seriöst.

Trubaduren var en tjej från stan som körde lekar och karaoke med de nyaste hitsen. WOW.

Nä jag hade jätteskoj i helgen, men mycket besviken på själva arrangemanget!

--------------------------------------------------------------------

Idag sov jag som en stock, vaknade dock vid 10, trodde jag skulle vakna mycket senare. Men det var skönt att sova riktigt inatt.

Ska väl göra ett försök till att städa undan lite, blev lite stök när man kastade in alla prylar när man kom hem igår =P.

Nä nu får jag nog ta mig ur pyjamasen och göra nåt vettigt =P

So long!


1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Roligt å träffa gamla klasskompisar? Synd att de va dåligt med maten osv.. Låter ju lite knepigt vill jag påstå!
Här är jag fortfarande sjuk...
Kram