tisdag 4 november 2008

Remembering

Jo jag kommer ihåg..

Gör nån annan det? Tänk när Happy Days, eller "gänget och jag" som det hette i Sverige, gick på tv? Jag älskade den serien, även om jag endå var så pass liten att jag knappt kommer ihåg den =P
De sänder så många skitserier om och om igen på diverse kanaler, men denna kan de inte visa?? Nä jag hoppas nån på kanalerna tänker till och sänder den bästa serien nånsin igen!



------------------------------------------------------------

Helgen var trevlig! Hos tjejerna var det jätteskoj! Vi bestämde lite fler träffar också, det ska bli skoj! Jag ska ha en liten fika hemma här också, så får jag bjuda på min fina morotskaka.

På rocken var lite sådär, lokalen var inget vidare alls! Jättehögt i tak, så ljudet flydde liksom iväg, liten dansbana, och supertrångt! Så vi åkte vidare till klubben i Kungälv, men där stannade vi bara en liten stund, för sen åkte vi hem.
Rätt ok kväll endå, även om man hade förväntat sig mer utav rocken.

På söndagen så slappade vi bara och åt god mat. Jag gjorde fläsklägg & rotmos =P

-----------------------------------------------------------------------------

I veckan ska det jobbas lite, och på fredag ska jag kolla in ett ställe där jag ev. ska få praktik, och senare, vad jag hoppas, ett jobb. men vi får se.

I helgen blir det ju även klassträff! Det ska bli spännande! Få se vad det blivit utav alla.

Nä nu måste jag få i mig lite lunch! So long!



1 kommentar:

Lady Thirty sa...

hello my friend :)
du är utmanad av mig - kolla in på min blogg...

kramelikram