måndag 24 november 2008

Celebrating!

Jag nu får jag fira 2 saker; mitt 100:ande inlägg och min födelsedag!!
Så nu är jag en stolt 26åring =P

Helgen har varit jättemysig! Först var ju tjejerna här i fredags och det var jättetrevligt, sen på lördag så åkte vi på julmarknad på fästningen och sen över till Thommys bror där vi bjöd på bakverken som var kvar sen fredagen. Tror de gillade dem ;-)

På kvällen åkte vi på julmarknaden på Liseberg! Det var jättemysigt!

Igår så var vi mest hemma och hade det skönt, vi snickrade lite på vedboden, det var skönt att det kom vidare lite iaf.

Idag så fick jag frukost på sängen! Juice, gröt och ägg med räkor..mums! Min älskade är för go han ;-)
Sen när vi klev upp snöade det!! Inte mycket men det flyger lite lätt i luften och det räcker gott för att få mig lycklig!

Lite senare idag ska vi ut till svärföräldrana och dricka nån kopp, och ikväll ska vi göra revben och sen blir det glass & bär =P

--------------------------------------



-----------------------------------------

So long!


3 kommentarer:

Furulundskan-Bettan sa...

Skriver ett GRATTIS i det här inlägget med. Vet inte om du sett det andra =)

Kram

Anonym sa...

Hej! Grattis!
Här har vi mycket snö!
Ang. statistik på bloggen kan du läsa här hur man gör: http://www.designadinblogg.se/2007/december/visa-statistik-pa-din-blogg.html är en massa koder som ska in i kodmallar! Hör av sdig om du inte får det att funka så ska jag försöka förklara!

Zizzi sa...

Grattis i efterskott! Frukost på sängen är väl trevligt?!?! Här i stockholm har det kommit flera meter snö och det har ännu inte slutat snöa...Jag kom i stämning direkt och vill julpynta nu! Men jag SKA hålla mig till i alla fall lördag.
Kram cissi