torsdag 6 november 2008

Forgotten

Ibland glömmer man..

...bort sånt man lyssnad epå för bara nåt år sen! Man lyssnar stenhårt på ett par band en period, för att sedan bli utbytta av nåt annat... Jag fastnar i i olika perioder med lite olika stilar, för att sedan gå tillbaka till det jag lyssnade på för nåt år sedan. På så vis blir ju aldrig skivhyllan uttjatad iaf ;)

Kom på ett band jag lyssnade en del på förut men som jag inte hört på länge! Vet att de spelade i Sverige för nåt år sen, men då kunde jag inte åka. Men tycker de är riktigt coola!

Omar & The Howlers


Rattlesnake Shake

----------------------------------------------------------------

Kom hem från jobbet för nån timma sen.. är väldigt tröttis nu, men jag måste åke iväg och handla födelsedagspresent till mammas karl, han fyller år till veckan och man får ju passa på att ge nåt nu när vi ska dit. Sen dröjer det ju till jul innan vi träffas igen.

Apropå julen, jag satt och funderade på vad jag ska laga för mat i år, mamma och jag brukar dela upp det lite grand, och jag brukar göra sill och köttbullar och fikabrödet. Få se om jag även gör nåt gott utav bovetemjöl som jag kan äta.. ska komma på nåt bra recept!

--------------------------------------------------------------

Nu ska jag försöka att komma iväg....



Inga kommentarer: