måndag 6 december 2010

Regrets

En om dagen; Det här ångrar jag

Detta är en punkt jag skulle kunna göra hur lång som helst. Jag ångrar tonvis med saker i mitt liv. Mest sånt jag inte gjort.

Jag ångrar att jag inte vågade göra sånt jag ville göra som yngre, tex gå med i dansgrupp, spela sporter o.s.v-

Jag ångrar att jag lät vissa människor behandla mig som de gjorde, jag ångrar att jag inte bad dem fara åt helvete på en gång.

Jag ångrar att jag tillät mig själv må så dåligt och bli den människa jag var under 10 års tid. (raderas ur minnet).

Men man ska egentligen inte ångra nåt, för allt man gått igenom i livet har ju gjort att man är där man är just nu! Och det finns inget jag hellre hade velat ha än just detta!

1 kommentar:

Annie S sa...

Jaa, den där listan med ånger kan faktiskt göras lång, men precis som du skriver är det ju sakerna man varit med om som formar den man är idag. Dessutom ska man väl inte slösa energi på några osäkra, idiotiska människor som ändå inte spelar någon roll för ditt liv idag.