tisdag 14 december 2010

Hell Night

Öööh….suck..pust..stöööön…

Tussan är i en fas. Helt klart. I ca 2v har hon inte riktigt varit sig själv och de senaste dagarna så har hon varit övertrött men inte kunnat varva ner. Och i natt hoppas jag att det var kulmen!

Hon ville inte somna, sov bara 20min och vaknade sen och grät och man fick stoppa in nappen igen. Hon liksom gör allt för att inte somna, hon slår ur nappen, kastar sig i sängen och ja gud vet vad. Så höll det på HELA natten och när hon fått sitt morgonmål vid 06 fortsatte det ända till 09, men då gav jag upp.

Nu har hon dock somnat i vagnen hoppas hon sover lite nu, annars kommer hon vara på ett ruskigt humör sen.

Enligt boken jag köpte förut, är ju detta en fas i dessa veckor, och den märks TYDLIGT.

Men hon är ju världens goaste endå ;-)

IMG_0364Tussans morgonövningar, jag säger att hon “räkar” sig ;-)

 

IMG_0325 IMG_0329 IMG_0331

Senaste klädinköpen :-)

Inga kommentarer: