fredag 3 december 2010

Cold

Kallt kallt.

Veckan har flutit på och jag skulle ha vart ner på vårdcentralen idag och tatt mer leverprover men så var deras lab stängt idag. Typiskt. Så jag får ta det på måndag ist…

Sen bara MÅSTE jag iväg idag och köpa ett minneskort till kameran så jag får börja att fota! Men det blir ikväll då gubben kommer hem, så vi passar på att göra en storhandling på en gång.

Imorgon ska vi iväg på kalas på dagen, få se vad kvällen har att ge!

----

En om dagen; Mitt favoritminne

Oj. man har ju massor av minnen som man vårdar ömt längst inne i hjärtat…

För att skippa bröllopsdagen och när min dotter föddes, som är de bästa dagarna, så kan jag ta denna;

En av de första gångerna jag träffade min nuvarande man. Jag kände i hela kroppen att detta var mannen i mitt liv. Jo det var så. Upptäckten av att en man kunde vara på det sättet och inte som jag hade dåliga erfarenheter utav, den var härlig. Att varje sekund vi spenderade resulterade i lyckorus i kroppen..

----

Inga kommentarer: