tisdag 7 december 2010

Christmas Party

Ja vi ska ju på julfest, eller ja julbord med gubbens jobb på lördag. Jag är lite nervös faktiskt! Massa folk man inte träffat förut, man ska se respektabel ut och vara artig (haha vilket problem!!)

Har köpt lite nytt jag ev ska ha på mig, det kommer med posten idag eller imorgon får jag hoppas, vill hinna känna in mig i dem ;-)

Få se också hur jag vill klä upp mig, om jag kan ha min egna stil eller om jag klär mig mer neutralt. Det där beror på hur jag mår. Mår jag tipp topp så kan jag ta de där blickarna och kommentarerna, och känna mig snygg, men om man känner sig lite låg orkar man inte och då är det lättare att flyta in i mängden.

Oavsätt så ska jag knäppa ett ljusigt kort och lägga upp ;-)

------

                    Denna skulle sitta fint till våren..                    Topp hos Sivletto..

-------------------

3 kommentarer:

Ivana sa...

Äh man ska alltid klä sig efter sin egen stil, det är ju mest bekvämt! :)

zandra sa...

Hej hej!
Kom in på din sida från en annan sida.
Tänkte bara fråga. En pinsam fråga.
Men har du Ms? Är du gravid eller har du varit gravid?
Anledningen till att jag frågar är att min syster har ms och är gravid!
ZAndra

Zandra sa...

Det är så att min syster är gravid och hon har en jätte jobbig graviditet. Då hon fått skov. Nu när hon slutade med medicinen pga hon är gravid.
Hon är lite blyg. Men vill gärna vet hur andras gradviteter har varit som har samma sjukdom som henne.

Zandra