fredag 3 december 2010

Christmas Gifts

Jag älskar julklappar! Faktiskt att ge mer än att få. Jag har så svårt att visa tacksamhet på rätt sätt. Alltså jag blir så jäkla glad och tacksam, men jag är rädd att jag inte kan visa tillräckligt hur jag känner och då får jag dåligt samvete…Knäppt jag vet.

Om jag hade råd skulle jag skicka en julklapp till alla mina vänner till jul, men tyvärr har jag inte råd. Som  jag skrev i min lista ang mina drömmar och miljonvinsten så är det så, skulle jag vinna stora summor skulle jag överösa mina vänner och familj med presenter och andra kuligheter.

Detta blir ju tösens första jul också! Underbart mysigt! Nu är hon ju bara nästan 5 månader när det inträffar, men det är mysigt för oss andra, och jag kommer ju få öppna så mycket mer julklappar, hehe. Nej men allvarligt menat så är detta viktigt för mig, julen är viktig och att nu få ha min dotter med på denna tradition är guld värt för mig. Jag blir rörd bara jag tänker på det.

----

Ni får en bild på mitt mirakel idag, en bild från när vi skulle ut i kylan häromdagen. Hon med en snygg kräklapp som halsduk ;-)

DSC09112

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vi ska på Ebenholt slappers i Sollefteå, så de lär va mycke fint att titta på där kan jag tro :)
En kompis fyller jämnt och han ha först fixa mat för oss och sedan buss som går dit och hem :) helt underbart.
Jag ska göra mitt bästa för att se snygg ut ;) kramis

Carolina sa...

hihi, sötnosen! sådär ser Lo också ut, helt instoppad stackaren, haha. men bättre det än att dom ligger och kräks och blir fuktiga.

svar: ja, precis hårfloret var från h&m, så himla fint! älskar sånt :)