söndag 12 december 2010

Christmas Dinner

Igår var vi på T jobbs julfest och det var helt ok! Julmat och lite spex, men vi åkte hem igen innan musikunderhållningen började. Vi ville hem till lilla tussan som var hemma med sin farmor och farfar.

Det hade gått ok, men de hade absolut inte fått mata henne, hon var alldeles för ledsen för det, så det fick vi fixa när vi kom hem. Min lilla tös gillar icke att folk är i närheten av henne, hoppas att  det går över!

----

En om dagen; Detta får mig att gråta;

Jag är egentligen inte nån jättekänslig person när det gäller tex filmer eller så, men jag kan bli otroligt ledsen av mina egna tankar. Jag kan borra mig djupt in i mina egna rädslor och farhågor så att det retar mitt sinne så att jag börjar att gråta. Grymt jobbigt när det händer.

---------------

Lite bilder på senaste klädfynden till tussan och på min julfest-outfit kommer sen, om det blir idag eller imorgon vet jag inte ;-)

Inga kommentarer: