tisdag 7 december 2010

Isolated

Isolerad var ordet. Ja det känns så ibland faktiskt. Vi bor lite dåligt till, för nu på vintern kan jag inte gå med vagnen här ute och jag orkar inte lyfta den stora vagnen i och ur bilen så man vill ju inte åka nånstans heller… Så då blir vi hemma, men det är mysigt det med, men man vill faktiskt ha lite friskluft ibland och jag tycker synd om skruttan som aldrig kommer ut.

Ska försöka få in lite bilder från den nya kameran lite senare, så ska ni få se mina första försök ;-) Än så länge har jag bara lekt med automatik-inställningarna, ska försöka att lära mig de mer avancerade grejerna sen.

Snart jul! Men min längtan har suddats ut lite då jag inte hunnit pyssla och baka som jag velat, så jag blir lite stressad. Men vi ska ju fira jul hos min mamma i år så där vet jag att det är 300% jul ;-)

----------

En om dagen; Mina bra sidor

Detta är svårt, jag hade en sån typ av lista förut och det är en ren utmaning att skriva bra om sig själv. men jag gör som de dåliga, ni ska få 3;

  • Jag bryr mig verkligen om min vänner. Även om jag är vimsig och glömsk så tänker jag på dem och värderar dem högt.
  • Jag har lätt för att sätta mig i andras situationer och förstå.(Med undantag där nåt är väldigt orealistiskt eller ondsint)
  • Jag kan vända det mesta till nåt positivt. När jag är på det humöret ;-)

------------------

Lite mer julmusik också!

Inga kommentarer: