torsdag 9 december 2010

Just My Luck

Jag som var så nervös över vad jag skulle ha på mig, men endå känt det skönt att jag skulle få hem det jag beställt, för jag hade verkligen sett fram emot det. Tror ni inte det har blivit felsorterat och hamnat på vift?? Ja jösses, har jag tur hittar det rätt till nästa vecka säger de..grrr.. Men som tur är verkar det iaf som att de hittat paketet, hoppas bara jag får det imorgon..

---------

En om dagen; Det här upprör mig

Ja ibland blir jag arg och irriterad för ingenting, det räcker med att SMHI har fel prognos, men ibland krävs det att det hänt nåt riktigt otäckt på nyheterna.

Förutom alla otäckheter i världen så retar egosim mig nåt vansinnigt. Folk som inte ser andra än sig själva i nån situation. Tex idioter i trafiken eller folk som trängs och buttas i affärer.

------

2 kommentarer:

Carolina sa...

ja, idioter i affärer, vansinnigt! hatar sånt, tänder till ordentligt, haha ;)

Hanna sa...

Eller när man under julruschen hör: Står du i kö??
NÄÄÄ! Jag bara står här för att det är så jäääävla roligt!!!!
Dummaste frågan ever! Ha ha!
:D