onsdag 30 juli 2008

Thunder

Lite oväder

Ja det har varit lite ostadigt nu ett par dagar! I måndags så mullrade det lite och igår kom lite till! Men det var inte så farligt, och bara lite duggregn också. Tyvärr ser det ut att bli lite småkasst i helgen.. trist det när man ska vara uppklädd och ännu mer synd om brudparet, men som tur är ska vi ju faktiskt vara inomhus ;)


Jag ska ha min underbara röda klänning jag köpte på Daddyos i våras och det ska bli skoj att få använda den! har sparat den till detta.

----------------------------------------------------------------------------------

Eating


Hittade faktiskt sockerfri marmelad för ett tag sen! Vilken lycka!! När jag fick äta min första rostade macka med ost och marmelad på säkert 1,5 år var det som ett gudomligt ögonblick..aaaahh...
Den finns nog i alla större affärer, jag köpte den på ICA Kvantum. Helt sockerfri, utan sötningsmedel, dock fruksocker, men det går an på en sån grej.

---------------------------------------------------------------------------------

Jag ska strax gå och packa, ska försöka att inte glömma nåt denna gången..*suck* Jag är rätt bra på att glömma det viktigaste, som tex mediciner eller tandborste...

Jag lämnar er med ett par bra låtar och en pinuppa =P
Ha en underbar helg och jag återkommer i veckan!

So long!

George Thorogood - Night time


The Pirates- You don't own me



Inga kommentarer: