tisdag 22 juli 2008

Work again!!

Nu ska jag testa igen!

Ja de ringde igår och ville ha akut vikarie till nån i Göteborg, så jag ska åka in för en personlig intervju idag, hoppas det går bättre än sist!
Isåfall skulle jag få jobba imorgon, och ev. söndag, får hoppas det då!

Annars idag så blir det en städdag tror jag, om jag inte fastnar här som vanligt ;)

---------------------------------------------------------------------------

Eating


Ja idag kan jag tipsa om lite mellanmål, sån man kan trycka i sig mellan måltiderna!

Nötter är bra, det brukar jag skopa i mig nån näve när jag är hungrig, såna osaltade blandade nötter de har vid naturgodiset, de är bra.
Annars kan jag göra en liten "ostbricka", med lite brie, nån lagrad ost och så kanske en kopp te och en frukt efter det.

Ett annat tips är just med frukten, att inte äta söt frukt (banan, vindruvor, ananas)på fastande mage, utan ta den efter mellanmålet,eller middagen, o.s.v.

Tips nr.2 är att syna alla produkter! Företagen luras många gånger, och när det står "mörkt fullkorn" eller "utan socker" o.s.v kan det visst innehålla massa skit (ursäkta språket). Fullkornslimpan består av 67% vetemjöl eller den osockrade saften innehållen tonvis med andra sötningsmedel. Se upp för druvsocker, det är inte så mycket bättre det heller, mängderna kan vara ganska höga.

Jag har blivit väldigt bra på att studera innehållsförteckningar ;)

------------------------------------------------------------------------------------

Music

Lite skön musik så här på morgonkvisten;



------------------------------------------------------------------------------------


Nu lämnar jag er med en snygg tjej ;)

Inga kommentarer: