måndag 21 juli 2008

Some ideas!

Nu blir det lite mer!

Helgen har avlöpt fint, i fredags så grillade vi en god köttbit och slappade här hemma bara. Sen på lördag tog vi oss en tur till Varberg, Wheels and Wings!
Det var jättetrevligt, och underbart väder, lite blåsigt dock, och det medförde ju också att solen inte kändes lika varm, och det i sin tur orsakade en ganska ilsk solbränna på mina axlar och ansikte ;) Ser fortfarande ut som en kräfta i anletet ;)

På kvällen var vi bara hemma och slappade med varsin öl framför TV:n, och det var skönt!
Igår söndag var vi till biltema en tur och köpte lite högtalarkablar till stereon, kanske dags att koppla in den efter snart ett år som den kom in i huset ;)
Sen på kvällen besökte vi husvagnen i sin vila, ska måla om det lite så att den inte ser helt bedrövlig ut när vi ska ut om ett par veckor.

---------------------------------------------------------------------------

Jag funderade lite på vad jag ska skriva i min blogg, om jag ska koncentrera den på min hobby eller om jag ska ta med mer av mitt liv. Jag funderar även på att kanske lägga ut lite vad jag äter, jag har ju lyckats gå ner 25 kg, och kanske nån hittar hit och vill ha tips...

---------------------------------------------------------------------------

Sen är ju en liten hobby att fota, jag har ju ingen bra utrustning, men jag försöker så gott jag kan med det jag har. Kanske lägga ut nån av mina favoriter då och då också..

--------------------

Jag ska samla ihop lite bra info om mitt sätt att äta och lite annat så får jag åter komma!

Tjing!

Inga kommentarer: