torsdag 24 juli 2008

I can se the light!

Underbart väder!!

Ja nu ska det tydligen vara toppen ett tag! Har sett prognos fram till måndag, och det ser lovande ut! På måndag skulle det visst bli uppemot 30grader här.. hoppas det inte blir föör varmt nu då. Varför kan det aldrig vara lagom??

Idag ska jag luncha med gubben, ska bli trevligt! Sen imorgon blir det lunch med en tjej som bor här i grannbyn, snacka lite bröllop förmodar jag att det blir ;)

I helgen blir det nog så att vi åker till Falköping på cruising! Inte helt 100 än, men hoppas! Kul att komma ut lite. Vi ska vara nyktra, och det känns skönt, slipper bakruset. Vänta nu.. betyder det att man är vuxen? Haha. Gjorde test på vuxenpoang.com , och jag är tydligen 41 år ;)

----------------------------------------------------------------------------------

Music!

Här kommer en rykare för att få fart på alla som bara sitter och slöar framför datorn;



-----------------------------------------------------------------------------------

Eating

Ja idag vill jag bara tipsa om en enda sak; GRYTOR! Underbart, smidigt och lätt. Släng i grönsaker som finns hemma med lite köttbitar, tex karrebitar, vanliga grytbitar, eller varför inte bara köttfärs? Allt bara i samma gryta, och låta koka en timma. Man kan göra massa bra saker under tiden, som städa ;)

----------------------------------------------------------------------------------


1 kommentar:

Zizzi sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har! En ny favorit hos mig! :-)
Hur gör du för att få upp klipp från you tube i dina inlägg? Jag förstår inte hur jag ska göra. Kan du hjälpa mig med att beskriva hur man gör det?
Kram cissi