lördag 5 juli 2008

Vacation

Inte mycket här inte!

Det har blivit lite klent med inlägg här, har ju för sjutton semester ;) Har farit runt och gjort en massa saker, och strålande väder har det varit också! tredje dan på raken nu med över 25 grader! Det var 31 i onsdags sen har det sjunkit lite gradvis men idag är det 26, så det är fortfarande hett!

Satt och tänkte på det här med Bedrock, det blir nog det nästa år, och varför inte ta det som bröllopsresa? ;) Kan det bli bättre?

Sitter just nu och diggar till Tommy Sands "The worryin Kind". Fan vilken rykare alltså...

Igår var vi på hanterk och bilmässa på Backamo, det var trevligt.. inte så mycket bilar, då det var första gången de haft det på fredagar, så vi fick komma in på utställningen fast vi inte var anmälda, så gratis inträde blev det, inte helt fel ;)
Men hantverksgrejerna va väl inte våran grej så, men det blev lite korv och sylt ;)

Gjorde ett skofynd på vägen hem! Finns en lågprisaffär för skor här i närheten så jag köpte mig ett par nya basketkängor, röda, ett par kilklacksskor, röd/vita och ett par westernboots..
Skönt med lite nytt snyggt ;)

Har gjort lite mer bra fynd.. köpte mig ett par snygga svarta piratbyxor också, måste ha ett par nya, de gamla gav jag ju bort ;) Sen en söt prickig klänning, som funkar fint till vardags. Köpte en cool kjol på HM också, men den var en besvikelse.. den var jättestor i storleken, och inte alls sån passform jag hade hoppats på..:(
Men men, nu har jag gjort så många fynd på slutet så jag ska vara nöjd endå!!

Idag kanske det blir lite chaffisjobb, ska ev åka över till en bekant på lite kalas i trädgården och lyssna på go musik =P

See ya!

Inga kommentarer: