torsdag 17 juli 2008

Work!

Idag börjar det!

Ja idag ska jag ha min första dag på det nya stället, hoppas det går bra nu, har redan fått 2 arbetspass, innan jag vet om det kommer att fungera. Jobbet som personlig assistent är ett givande yrke, men jag känner att efter flera år som detta, så vill jag testa nåt annat.. men det verkar vara lönlöst. Eftersom detta är det enda jag jobbat med, så har jag inte några andra erfarenheter, och då är det banne mig helt omöjligt att testa nåt annat! Ingen vill lära upp en, ingen vågar lära ut så att man kan få NYA erfarenheter. Ett ekorrhjul.



Jag skulle testa att fota mig i den nya tröjan.. usch vad jag hatar att få till en bra bild alltså. Fotar 111 kort & kanske ett enda som blir bra..*suck*
Blev svart/vitt, vilket eg. inte spelar nån roll då både kjol och tröja är i de färgerna ;)


Vad mer, nja inte så mycket, kämpar nu för att få bort de 3 kg som smugit sig på mig under semester och kompisbesök =P Det känns i kroppen, även om det inte syns nämnvärt. Mest en principsak ;)
Ska inte vara så svårt, jag vet ju hur jag gjort innan =P Jag har ju gått ner 25kg, på mindre än ett år, och det är jag väldigt nöjd med! men det svåra är ju att hålla vikten naturligtvis.
Men att känna lyckan över att kunna ha vilka kläder man vill, det överväger suget efter sötsaker.


Nu ser jag lite sol igen! See ya!

Inga kommentarer: