tisdag 8 juli 2008

Dresses!

Hjälp..

Jag börjar att bli en kläd-maniac... Förr så hatade jag kläder, ja dels på grund av min vikt, men jag hade helt valt bort intresset.. musiken och bilarna var min helgedom, kläderna mitt helvete...

MEN, nu 25 kg lättare så har kläder blivit ett underbart ämne som jag gärna förlustar mig i ;) Har hittat mycket fina kläder, och förstått att man måste vara smal för att kunna klä sig i det man vill..
Tycker det är trist, men så är faktum.

Apropå mina klädfantasier, så har jag hittat en fin klänning på Spader Dam...


---------------------------------------------------------------------

Tycker det är så himla skoj att titta på folks bloggar där de lägger ut hur de klär sig och så, men det skulle nog inte jag våga..eller ja våga förresten, jag tycker jag inte har kläder värt att visas upp.. men allt är ju upp till var och en egentligen.. kanske jag lägger upp nån fin outfit framöver..
---------------------------------------------------------------------

Tycker Miss Smith har en snygg skjorta nu;
Kanske man köper den.
Fast svarta skjortor har jag ju, men det är bra snyggt ;)


Idag ska jag bege mig ut och handla en sväng, men sen imorgon kommer Väninnan, och så på fredag hade jag tänkt att vi skulle ta oss en sväng till Shock.

See ya!

Inga kommentarer: