måndag 7 juli 2008

Summer!

Otroligt skönt väder!


Ja det har varit underbart nu ett tag! Lite regn igår, men idag är det soligt och varmt igen!

Sommaren är så härlig.. och massa roligt att åka på!


Satt och funderade på att kanske besöka frisören, det vore nog läge för det nu.. ser ut som jag-vet-inte-vad i huvudet nu.. och det som kanske stör mig mest av allt är att jag har så tunt hår, så jag kan aldrig göra några snygga håruppsättningar, utan få ha min lugg och uppsatt..*grr*

Jaja, man kan ju inte bli begåvad med allt;)

Kunde jag skulle jag göra nåt riktigt snyggt..




Bästa låten i världshistorien är ju The Jiants - Tornado. Blir på sjukt partyhumör så fort jag hör den. Finns ju flera såna låtar, men den är nog bland det bästa jag hört i alla genrer.



Vad är uppe på tapeten annars då, ja en kompis kommer på onsdag, så det ska bli skoj, så då blir det lugnt med inlägg på ett tag igen.

Nu måste jag ut och slappa i solen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa jag har jobbat med en kille från Söderhamn som nu är en god vän, vi pratar hela tiden om att åka upp en bunt och hänga i en stuga och dricka sprit! Om det blir av får du komma förbi och ta en skål haha =P