fredag 25 juli 2008

Hey, are we in Africa?

Hett!

Jösses vilken värme idag! Knappt kunnat vara ute! Som tur är fikade jag med en bekant idag, så vi satt inne på det svala fiket i nästan 3 timmar ;)
Väl hemma så satt jag mest på verandan i skuggan.
Igår var vi ute och fiskade med sambons bröder och en kompis, det var skoj! Fick en del makrillar, så det har vi ätit idag!
---> Eating Gjorde en god sås till, som jag ofta gör till fisk; Gräddfil, färsk dill och citronpeppar, lite örtsalt också. En annan god sås att ha till fisk är att köpa en örtblandning som heter Persillade, som innehåller persilja, salt och vitlök! Underbar att ha i gräddfil till fisk! Bra även på fisken om man gör det i ugn! Underbar är den, klarar mig inte utan ;)

----------------------------------------------------------------------------

När jag satt och pratade med min bekant idag, handlade det till 99% om bröllp =P Vi ska ju båda gifta oss på Bohus Fästning så vi hade en del att tjata om! Det är ju en del frågetecken om hur man ska lösa en borgerlig vigsel, man har ju 1000 fler möjligheter än vid en kyrklig. Men på gott och ont, jag som är en velmaja, får ju så himla mycket att välja på ;)

Ja vi skulle ju ha åkt till Falköping imorgon, men först åkte jag på att jobba, och sen hade bilens ägare festat lite för mycket så han orkade inte, men det gjorde ju inte så mycket nu då. Menmen, vi ska ju på ett roligt bröllop nästa helg, så det längtar jag till nu!

Lägger in en bild jag tog på ena missen Pelle häromdagen;



-------------------------------------------------------------------------------

Music


Lite skönt sväng i sommarvärmen!



--------------------------------------------------------------------------------

Clothing

Jag ska sälja ett par jeans jag köpte förut, men aldrig använt, för de var för små :(
Ett par LEVI's, strl 28 / 32. Om man vill vika upp kanten, ska man nog vara av benlängd 30, för annars blir de för korta.
Jag vill ha igen pengarna så det får bli 600Kr. De är tvättade en gång har jag fått höra, men inget mer. De är i fint skick tycker jag. Nypris var tydligen 1700..

Framsida


Baksida


Om nån vill ha dem hojta till, annars ska jag lägga ut dem på tradera till veckan. Hoppas NÅN vill ha dem..

--------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ut i solen lite till, ska kanske åka iväg och köpa lite mjukglass =P

See Ya!

Inga kommentarer: