fredag 18 juli 2008

Rain, only rain..

När ska sommaren komma?

Jag blir tokig, regnat hela förmiddagen, men nu skiner solen lite, men vart är värmen?? Jag kan då inte hålla med om global uppvärming, så här kalla somrar har vi inte haft förr...

Jobbet verkade helt ok igår, lite mycket att ta in första dagen, men det ska nog gå..måste få in lite rutiner bara...har ju 3 till pass att träna på innan jag blir själv..

Imorgon får vi se om vi tar oss till Varberg.. vädret ser inte lovande ut! Inget skoj att gå runt på marknad i spöregn!

Idag blir det grilla av! Kanske det blir en favoit i repris - grillning i spöregn , som det var förra helgen.. *suck*

Nä man får försöka se ljusare på tillvaron, maten blir förhoppningsvis god, och jag får ju äta den med världens underbaraste man ;)

Måste ju bara spela en låt som får mig att bli så himla glad! En helt galen toklåt från 70talet! Det roligaste är ju att den finns på youtube, och ett tre lika galna killar som spelat in en fanvideo ;)




Nu ska jag marinera kött!

Inga kommentarer: