måndag 14 juli 2008

Party Party

Livat var det här

Ja i Lördags så hade vi grillfest här hemma, och det vart lyckat! Blev lite kraftig avdroppning när alla nyktra skulle hem, men vi var ett tappert gäng till 02 på natten iaf =P
Jag tog mig en snabb rom-grogg och den susade till så att jag fick gå och sova ;)

Har fått en låt på hjärnan som jag inte kan släppa, himla go version på Johnny Cash ;)
Astrolites - Ring of fire.

Sitter här och lyssnar på Ray Collins HOT CLUB. MM.. ryser längs hela ryggen, så jäkla bra band, underbara live, synd man missar dem på Old Style Weekend i år, ska på ett bröllop ist. Man får säkert chansen att se dem igen, kompisar gifter ju inte sig varje dag ;) Just nu går Bacon Fat hårt.. om å om igen ;)

Lite skönt röj;


I veckan ska jag börja på ett nytt jobb, få se hur det går. I helgen ska vi nog ta oss en tur till Varberg. Gå på marknaden och titta på lite bilar.
Fick reda på att Grycksbo Raggarbilsutställning fått ställa in i år, kanske för alltid.. känns trist, det är ju sån tradition, och den har ju funnits så länge.. hoppas de hittar en ny plats att vara på..

Men kanske det blir nåt annat skoj.. Mera bra;



Nu ska jag äta lite lunch och göra en städning, so long!

Inga kommentarer: