onsdag 15 april 2009

Workin’

Japp jag fick hoppa in och jobba idag. Som assistent…Ska jobba tors, fre också. Rätt ok ställe så det är ingen fara men jag VILL BARA INTE. Jag orkar inte jobba med sjuka människor mer, irriterar mig mer och mer på deras små egenheter och att man på många ställen blir så utnyttjad, och ställa upp på det ena mer konstigare än det andra.

Sen pallar inte min kropp heller och jag tror det är det största momentet som gör att jag inte orkar psykiskt. Men jag hoppas Af kan hjälpa mig med att hitta en tjänst nån stans, med nåt roligt!

 

Eller egentligen vill ju jag ha vad som helst. Bara det inte innefattar sjuka människor.

 

---------------------------------------------------------

Ja på lördag så åker vi till Backamo på marknad, ska försöka sälja lite skit vi har här hemma, få se om det blir nåt sålt..alltid lika intressant.

-------------------------

Surfade runt på myspace och hittade detta och det lät trevligt! Ingen riktig “wow” känsla med det kändes väldigt lättsamt och svängigt!

-----------------------------------------------------

 

Nä nu ska jag ta och städa upp lite här, har lite tråkigt då sambon är borta och skruvar bil.

 

So long!

 

pinup1

Inga kommentarer: