måndag 13 april 2009

I'm Back!

Ja igår kom vi hem! Påsken har varit jätteskön! Vilket väder!!

När vi kom upp på skärtorsdagen fick jag reda på att jag skulle ha fått en möhippa på fredag. men det sket sig. En jobbade, och den andre vännens mor hade ramlat och brytit handen, så hon kunde inte komma, så min vän som var kvar hon frågade om jag endå ville komma ut och göra nåt,och det var ju klart!!

Så jag började dagen med en god frukost, och tittade på när mammas sambo tillsammans med min sambo eldade lite granris =P sen blev jag skjutsad till Gävle där jag möttes av min kära vän och hon korkade upp bubblet ;-) Hon gillar inte bubbel så det fick jag dricka upp ;-) Sen bowlade vi en sväng, jag blev mosad, hon var bäst helt enkelt!
Sen tog vi oss en sallad på coffeehouse by george, och sen tog vi oss och handlade lite gott och åkte hem till mor och fikade lite.

Vi satt och planerade bröllopet lite, hon ska ju göra min bukett, och nu även fått uppgiften att läsa en dikt! Min ängel!

----------------------------

Annars löpte påsken på bra, på påskafton så tog vi oss en långpromenad ut i skogen med ponnysarna, ut till en tom sommarstuga. Det var så vackert, låg alldeles intill dalälven.

-----------------------------------

Igår kom vi som sagt hem, men hann knappt landa, så åkte vi ut till ett par vänner och jag blev bjuden på gin & tonic =P

När vi kom hem stupade vi i säng!

---

Idag vaknade Thommy tidigt och har begett sig ut och kapat ved. Jag sitter inne med god frukost och tv =P

I em kanskie vi åker ut till ett par vänner som just gift sig!

---------------

Återkommer nog senare!

So long!


2 kommentarer:

Kenny sa...

Hehe underbart! Det var massvis med andra låtar också som blivit översatta till finska såg jag.

Lady Thirty sa...

låter som en trevlig helg :)